Photoshop Tips - Create a Vignette Effect photo photo Komik Anlar Örümcek ağacı!    Amber palace, jaipur golden palace, bangkok grand palace, bangkok Floating market, Bangkok Nepali smiles, kathmandu travel Budhist prayer tomb, Tibet travel A view of Kathmandu, nepal travel Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleriWillow tree with trunk and leaves Two tiny snails on a brick wall Two snail's having sexual intercourse. two dead birds in road wpe935f662.jpg Leewardside.jpg Teasle.jpg Tracks.jpg Gutterpress!.jpg RHdownabit!.jpg Image:Petermann_Island.jpg Image:Antarctica  Seattle to McMurdo.jpg Image:Antarctica Trip 2001 cold.jpg Image:Antarctica Trip 2001 archway.jpg TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı  TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı      İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri  Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri News image Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Rüyaları gerçeğe dönüştü-resimleri         

25 Mart 2011 Cuma

MİLLETE İHANET PLANLARI



İnternet sitelerine düşen yeni bir ses kaydında, Korgeneral Yaşar Cihansız olduğu ileri sürülen kişi 28 Şubat süreciyle ilgili şok itiraflarda bulunuyor. Ses kaydında “TÜSİAD’ın başındaki o... karı, benim ağzımla konuşacaksın, AKP’nin ağzıyla değil. Ne istiyorsan sana vereceğim lan... 28 Şubat’ta böyle konuşturmadık mı?” deniliyor.


FURKAN ALTINOK / ANKARA
Skandal ses kaydında özetle şu ifadeler yer alıyor:


“28 şubat 1997’yi yaşamış, orda proje subaylığı yapmış bir adam olarak bunları söylüyorum. İstihbarat başkanlığı yapmış olarak söylüyorum.”


“İlker Başbuğ’a söyledim, TSK’ya bugüne kadar sorulmadan hiçbir iş yapılmıyordu. Şimdi kimse sormuyor. Dönüp bakmıyor, üstüne üstelik siz de dönüp bakmıyorsunuz kimseye... Hilmi Özkök yüzünden artık TSK’ya sormadan iş yapıyorlar. Eskiden TSK bir şey söylediği zaman, YÖK’ü, yargısı, TÜSİAD’ı yanında bulurdu...”

GAZETELER KAPIMIZDA DOLAŞIYORDU

“Eskiden gazeteler bilmem ne kapımızda dolaşıyordu.

Gazeteciler kapımızda. Kapımızda dolaşıyordu. Bir tane bize haber verin, biz de yazalım diye. Tamam mı? Biz o günlerden geliyoruz. Şimdi var ya bir tane kapının dışında adam yok.”


KONUŞALIM Kİ AKP İRKİLSİN

“AKP ile belli mecrada konuşup, fikrimizi anlatalım ki adam irkilsin biraz. Adam biraz irkilsin, vay bu adamın kafasında böyle bir şey var mesela irkilmesinde yaa bak, bunlar da birazcık doğru şeyler söylüyor, diye etkilensin yani.”

KRİTİK YERLERDE ADAMLARIMIZ VAR

“Her şeye rağmen bu ülkede, bu devletin ciddi kurumlarında hâlâ ve hâlâ bizim inandığımız değerlere inanan, birinci adam olmasa bile ikinci, üçüncü, beşinci, onuncu pozisyonda istediğimiz zaman bize elini verecek, istediğimiz zaman bize bazıları bazı bilgileri aktaracak insanların var olduğuna ben canı gönülden inanıyorum. Yeter ki bu sistem çalıştırılsın.”

DOĞAN’A KREDİYSE KREDİ VERİR, MUSLUKLARI AÇARIZ

“Gel lan buraya Arzuhan Doğan Yalçındağ mı ne b..’san. Karı o.... Sen ne istiyorsun kardeşim. Mevcut düzende ekonominin bilmem şey bozulmamasını, kredi musluklarının kapanmamasını. Tamam lann. Gerekiyorsa bu yani. Ben de sana sağlayacağım. Ama benim tarafımla, benim ağzımla konuş. Benim ağzımla konuş yaa. Onun ağzıyla konuşma. İlerde bir şey olursa ben de sana söz veriyorum bu imkanları tanıyacağım.”

DOLMABAHÇE’DE NE KONUŞULDU

“Ya ben bir de topluma inanmıyorum ya, ben kendi silahlı kuvvetlerimle ilgileniyorum. Bak herkes soruyor, Dolmabahçe’de ne konuşuldu, diyor. Genelkurmay Başkanına. E komutanım niçin söylemiyor ya? Ben bunu konuştum diye. Sıradan bir adam değilsin ki. Sıradan bir adam olsan gittim sohbet ettim diyebilirim yani. Birisi başbakan, birisi devletin Genelkurmay Başkanı. Ne konuştunuz kardeşim yaa? Bu toplum bu camia bunu bilmek zorunda değil mi yani? Belki de hiçbir şey konuşmadılar, Fenerbahçe maçını anlattılar birbirine mesela. Ama şimdi insanlar ne diyor biliyor musun? Orda ne konuşmuşlarsa işte onun için diyor, Genelkurmay Başkanı konuşmuyor. Onun için şöyle yapıyor. Onun için bunların bu davranışlarına göz yumuyor. Onun için bilmem ne. Peki bunu söyletmeye hakkın var mı? Bir kurumu töhmet altında tutarak ve başkalarına da kötü örnek olarak, yarın onun yerine gelen ne yapacak? Ne yapacak o komutan?”