Photoshop Tips - Create a Vignette Effect photo photo Komik Anlar Örümcek ağacı!    Amber palace, jaipur golden palace, bangkok grand palace, bangkok Floating market, Bangkok Nepali smiles, kathmandu travel Budhist prayer tomb, Tibet travel A view of Kathmandu, nepal travel Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleriWillow tree with trunk and leaves Two tiny snails on a brick wall Two snail's having sexual intercourse. two dead birds in road wpe935f662.jpg Leewardside.jpg Teasle.jpg Tracks.jpg Gutterpress!.jpg RHdownabit!.jpg Image:Petermann_Island.jpg Image:Antarctica  Seattle to McMurdo.jpg Image:Antarctica Trip 2001 cold.jpg Image:Antarctica Trip 2001 archway.jpg TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı  TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı      İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri  Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri News image Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Rüyaları gerçeğe dönüştü-resimleri         

22 Şubat 2011 Salı

Müthiş itiraflar - ŞOK SES KAYDI

dailymotion.com'da yeni bir ses kaydı yayına konuldu. Bu ses kaydı Gölcük Donanma Komutanlığı'nda el konulan belgelerle ilgili. Kayıttaki kişilerin Dz. Astsb. Bçvs. Erdinç Yıldız ile Ertunç Yıldız olduğu iddia ediliyor.


Ses kayıtlarının dökümleri şöyle: 

BÖLÜM 1 


MALZEMELERİ BİLİYORUZ ZATEN YILLARDAN BERİ KALAN ŞEYLER, ALTTA OLDUĞUNU ZATEN HERKES BİLİYOR 
Erdinç Yıldız : Dün işte Emniyet müdürlüğüne gittik şu çıkan şeylere ne deniyor ona açılıyor ya şeyler işte onun için gittik.
Tahmin edebiliyorsundur sende azçok, adamlara yıllardan beri şey yaptık kimsenin şeyinde olmadı.
Ertunç Yıldız : Biliyorum abi orda zaten hep konuşuyorduk bazı şeyleri, döndü dolaştı patladı işte. Senlik bir durum yok demi
Erdinç : Ya abi benlik bir durum yok o malzemeleri biliyoruz zaten yıllardan beri kalan şeyler, altta olduğunu zaten herkes
biliyo, bilmiyom diyende yok
Ertunç : Şeydemi bu istihbarat kısmında

YA BU KADAR GERİZEKALILIK OLUR MU? 
Erdinç : He istihbarat kısmında bildiğimiz yerde işte o zeminde. Ya bu kadar gerizekalılık olurmu ya. Güler misin ağlar mısın ya komedi tam
Ertunç : Abi bilmiyomki ya ben zaten olayı duydum direk zaten kafada çizdim ulan dedim ya ne gerizekalı böyle bişey olamaz dedim ya
Erdinç : Ya böyle bişey olamaz dedin dimi bizde öyle diyoz ama adamlara dedik bunlar ne olacak çözümünü bulun diyoruz 
adamlarda kimsenin umrunda değil şey değil, lay lay lom
Erdinç : Ya o şeydi 2008 yılıydı demi abi sen hatırlıyormusun yılını, o şeyler kaldırıldı bir sürü şey çıktı alttan
Ertunç : Tabi canım ne biliyim yılını hatırlamıyomda, sen ifade muhabbetine mi gittiniz oraya siz
Erdinç : Yok ya işte çıkan malzemeleri açmaya, şimdi orda kapattılar ya, orda kapatınca şey olmasın yani açılırken sanki bişeyler koydu falan denmesin diye
Ertunç : Şey binbaşı nerde şimdi Kemalettin
Erdinç : Kemalettin binbaşım evinde
Ertunç : Ha şey yok ben oraya geldiler de ne biliyim aldılar götürdüler diye zannettim düşündüm yani
Erdinç : Ha yok yok abi bilmiyom tabi daha sonra ne olacak işlemlerde
Erdinç : Şimdi orda şimdi savcı diyoki bu diyo kurumun malı mı diyo, ben kurumun malıysa bak ben el koymicam diyo 
herkes böyle bakıyo, ses çıkaran yok

KİMSE BİLMİYOR MU KURUMUN MALI OLUP OLMADIĞINI
Ertunç : Kimse bilmiyomu kurumun malı olup olmadığını
Erdinç : Bilmeyen varmı sence yani
Ertunç : Kemalettin ne diyo
Erdinç : Kemalettin yoktu zaten o anda da, Cem işte böyle bakıyo salak salak halbuki Cem'le daha yeni konuşuldu yani,
müdüre gitmiş ya bunları ne yapacaksanız yapın burda durmasın bunlar falan demiş, müdür biliyo orda olduğunu. Ya Cem bana söyledi ama ben ne yapayım şimdi bunları falan diyo. O akşam böyle bakıyo sanki herşeyi ilk defa görmüş gibi o nasıl olur falan diyo salak salak böyle hareketler yapıyo. Uzaydan gelmiş gibi sanki hiçbişeyden haberi yokmuş gibi. Böyle garip garip şeyler yani anlicağın. Ya kurumun malı dense, üzerinde yazıyo istihbarat IKK şubeye aittir diye kimsenin sesi çıkmıyo. Kurumun malı mı diyo herkes böyle bakıyo.

ASIL BOMBA ŞİMDİ PATLAYACAK ABİ 
Ertunç : Emniyete mi gitti onların hepsi
Erdinç : Onların hepsi şeye gitmiş abi askeri savcıya
Ertunç : Eee asıl bomba şimdi patlayacak abi
Erdinç : Tabi abi asıl bomba şimdi patlıyacak, onlar çıkınca ne varsa ne yoksa içlerinde. Yani az çok tahmin edebiliyoz içlerinde ne olduğunu
Ertunç : Ya tabii ki tahmin edebiliyoruz abi. Ya sakalımız yok Erdinç sakal sakal o yüzden sözümüzü kimse dinlemedi yani.
Bi sen biliyosun ordaki o mevzuları bi ben biliyorum yani mevzuları ulan orya koy burya koy ne yapcaksın 
Erdinç : Ya ne yapacaksanız yapın halledin yani 

GİZLİ BÖLME MÖLME FALAN HERKES BİLİYO DONANMA'DA 
Ertunç : Hayır bide internette okudum direk savcıya mail gitmiş
Erdinç : Ha mail gitmiş savcıya 
Ertunç : Ya internette öyle okudum, oranın gizli bölmeleri falan var. Gizli bölme mölme falan herkes biliyo donanmada heryerde var ondan dedim ya. Yapacak bişey yok yani
Erdinç : Yapacak bişey yok yani şuan için


BÖLUM 2


CEM BİNBAŞI BİLİYORDU
Ertunç : Yapacak bişey yok yani
Erdinç : Yapacak bişey yok yani şuan için
Ertunç : Yani bi sıkıntı olursa herkesin bildiği gibi bizimde katkımız olursa bildiğimiz şeyleri söyleriz yani problem değil
Erdinç : Ya şöyle ben şöyle dedim bugün adli müşavir çağırdı dedi biliyomuydun dedi burda şey olduğunu dedim ben biliyodum dedim ondan sonra dedim Cem binbaşı biliyodu dedim. Eski görev yapan personelde biliyodu dedim yani sizin tek tek isminizi söylemedim de eski görev yapan personelde orda çıkanları biliyodu dedim orda bişey konduğunu dedim. Ondan sonra bir ara bizim odada durdu çuvallarla durdu açıkta dedim. Ondan sonra tekrar geri gitti oraya dedim. 
Ertunç : Onu oraya verdikten sonra tekrar geri mi öbür tarafa gitti onlar gitmişti bir ara
Erdinç : Oraya verdikten sonra mı
Ertunç : Evet ben çıkardım verdim ya size
Erdinç : Evet sen çıkardın verdin sonra tekrar onlar oraya geri gitmiş. Ondan sonra Cem binbaşı tekrar çağırdı beni ya dedi bunlar dedi alın burdan ne yapacaksanız yapın falan dedi. Dedim bana ne söylüyon dedim ya benim mi onlar dedim bana ne söylüyosunuz dedim ben, ondan sonra Kemalettine diyor ki ya o zaman koyalım şöyle bi yerde dursun diyo bana. 
Ertunç : Ya ne gerizekalı adam ya 
Erdinç : Müdüre söyledim diyo müdür şey yapmadı bana ne diyo o da müdür ilgilenmiyorsa ben mi ilgilenicem dedi. 

KEMALETTİN MÜDÜR İLGİLENMEDİ DEDİ 
Ertunç : Müdür niye ilgilenicek müdürün ne alakası var ya 
Erdinç : Müdürün bi alakası yok ama e azından şube müdürü abi yani olay ne var senin şubenle ilgili bişey var dimi çağır bakalım adamı sor de kardeşim bunlar de neyin nesi de yani sor ne biliyim o da uzaylı gibi baktı yani 
Ertunç : Ha müdür ilgilenmiyo diyen kemal değil Cem'mi
Erdinç : Kemal kemal müdür ilgilenmedi dedi
Ertunç : İyide sen ilgilenmezsen müdür niye ilgilensin yani dangalak
Erdinç : Hah yani onu bilen sensin yani neyin ne olduğunu bilen sensin sen kullanmışın malzemeleri yıllardan beri 
Ertunç : Adam gidip anlatacak söyliceksinki ona göre ne yapacaksa yapacak bi çaresine bakacak yani.

BUNLAR ZAMANINDA KULLANILMIŞ KİŞİLERMİŞ 
Erdinç : Ben normalde şey yaptım yani ifademi bugün verdim adli müşavire dedim ben 2007 yılının dedim ağustos ayında katıldım dedim. Katıldığımdan dedim bir ay içerisinde böyle bir adam geliyodu dedim odaya dedim. Bana Kemalettin binbaşı müsade edermisin diyodu dedim. Ben çıkıyodum kim olduğunu da bilmiyodum dedim adamın. Sordum dedim işte Mustafa yüzbaşıya dedim o dedi dedim ya bunlar işte zamanında kullanılmış falan dedi dedim. O adamlar son zamanları artık bunlar şutlandı. 
Ertunç : Şey askeri savcımı yürütüyo bu mevzuyu
Erdinç : Ya idari soruşturma yapıyo adli müşavir soruşturma yapıyoda, yani dedim herhalde onlar kullandı şeyi dedim onların malzemeleri herhalde dedim
Ertunç : Neyse ya boşver ben dedim ya canım sıkıldı baya üzüldüm ulan dedim adama yazık oldu adam oralarda emniyet memniyet falan diyince benim aklıma şey geldi beşiktaş adliyesi bilmemne falan diye oralardasınız zannettim yani

BİZİM KURUMU BİLİYOSUN 
Erdinç : Ya belki oralara gideriz abi ifade vermeye bilmiyozki şimdi yani
Ertunç : Ya bitek ifade verilmeye gidilsin yani sorun olmazda
Erdinç : Askeri savcılıkta olsa olay biliyosun yani bi tane kurban ararlar genelde o şey olur zaten hep yukardakiler ben görmedim duymadım der hemen satıverir seni , bizim kurumu biliyosun 
Ertunç : Tabi canım, yani o olayın kime geleceği dönüp dolaşıp kime kitlemeye çalışacakları belli zaten askeri savcılıkta.

HABERVAKTİM.COM