Photoshop Tips - Create a Vignette Effect photo photo Komik Anlar Örümcek ağacı!    Amber palace, jaipur golden palace, bangkok grand palace, bangkok Floating market, Bangkok Nepali smiles, kathmandu travel Budhist prayer tomb, Tibet travel A view of Kathmandu, nepal travel Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleriWillow tree with trunk and leaves Two tiny snails on a brick wall Two snail's having sexual intercourse. two dead birds in road wpe935f662.jpg Leewardside.jpg Teasle.jpg Tracks.jpg Gutterpress!.jpg RHdownabit!.jpg Image:Petermann_Island.jpg Image:Antarctica  Seattle to McMurdo.jpg Image:Antarctica Trip 2001 cold.jpg Image:Antarctica Trip 2001 archway.jpg TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı  TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı      İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri  Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri News image Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Rüyaları gerçeğe dönüştü-resimleri         

27 Ocak 2011 Perşembe

Danıştay'da bir ŞOK ses kaydı daha!


Yargıtay Üyesi Hamdi Yaever Aktan'a ait olduğu ileri sürülen “Onama mı istiyorsun, bozma mı, yaz şuraya” şeklindeki skandal ses kaydının ardından şimdi de Danıştay Üyesi Eren Sonbay'a ait olduğu iddia edilen şok bir ses kaydı internete düştü.

TIKLA:  REZALETİ DİNLE



Dailymotion'da yayına konulan ses kaydındaki kişilerin Danıştay Üyesi Eren Sonbay ile Safiye isimli Avukat olduğu iddia ediliyor.

BU EMEĞİN BİR BEDELİ VAR
İkili bir dosya üzerine konuşuyor. Danıştay Üyesi Sonbay olduğu ileri sürülen kişi “bu emeğin bir bedeli var” diyor. “Bu mesleğin bir rajonu var” gibi ifadeler sarf ediyor.

DANIŞTAY'DA BEN ELİMDEN GELENİ YAPARIM
Ardından da “Yani bak ben sana ben sana çok açık bir prim veriyorum. Ben başka yerleri bilemem adaleti bilmem neyi ama Rekabetten öğrenmek istediğiniz bir şey olursa Müfit abine git, burdan da (Danıştay'ı kastediyor) ben elimden geleni yaparım. Sen benim kız kardeşimsin” diyor.

Skandal kaydın dökümü şöyle:
Eren Sonbay : Sonuçta bak şimdi bu arkadaşım dışında bi de şöyle bir olay var şimdi Müfit'i (Eren Sonbay'ın eşi, eski Hakim, eski Rekabet Kurulu Üyesi ve yeni avukat) çağırmışlar işte bir kahvaltı günleri var onların böyle 2 ayda bir falan bir kahvaltı ediyorlar, onun dışında o adamlar zaten işte oturmuşlar kahvaltı falan ederken demişler ki sevgili Müfit Beyciğim biz şimdiye kadar hiçbir şekilde çalıştığımız insanlara hiçbir şey söylemeyiz ama bir prestij konumuz var İdari Dava Dairelerinden çıktığında (Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu'nda karara bağlanan dosya kastediliyor) ilk biz öğrenmek istiyoruz 3. bir şahıstan değil ilk biz, çünkü çok ciddi bir prestij konusu haline getirdi, ay şekerim Müfit buna bir baksın

Av. Safiye : Yaa

Eren Sonbay : Ben dedim ki ay bi de sen iyiki normal bir avukat değilsin

Av. Safiye : Değilsin işte

Eren Sonbay : Şöyle ama diyo ki ben dedim ki benden bir şey isteniyor ve benim onlara 2 satırın dışında yaptığım hiçbir şey yok ve benden ilk defa bir şey istendi ve bu saygın insanların (kim bunlar? Hangi locaya kayıtlı?) bunu söyleme biçimi öyle inan ben bunu yapmak zorundayım diye düşünüyorum. Şimdi düşünebiliyormusun bak ne kadar şeffaf olduğumu biliyorsun ben hayatımda yapmadığımı yaptım ve bir arkadaşıma dedimki kuruldan (Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu) beni çaldıracaksın beni dedim çıkınca ben bunu bilcem eğer bunu bir 3. şahıslar yapıyorsa benim eşim ilk defa benden bir şey istedi çıktı diye şey yapacaksın dedim ya, bu emeğin bir bedeli var ya

Av. Safiye : Bedeli var

Eren Sonbay : Yani yapacaksın dedim

Av. Safiye : Bu iş için niye zor durumda kalır ki insan

Eren Sonbay : Sadece arkadaşa karşı değil yükümlülüğün bunu demek istiyorum Safiye

Av. Safiye : Tabi,tabi

Eren Sonbay : Bu mesleği yapıyorsan bu mesleğin bir rajonu var, rajonu var

Av. Safiye : Ya diyorum yani, tamam

Eren Sonbay : Tutup da ümüğüne basmak değil ama mesela ne bileyim ben şimdi bunu bir şekilde öğrendim bunu yapabiliyorsan yapacaksın bunun şeyi yok

Av. Safiye : Bunlar var ya Eren ablacığım işin oturup çalışırkenki harcadığın mesaiden daha önemli hale geliyor

Eren Sonbay : Geliyor tabi

Av. Safiye : Vallahi bak şimdi Nazmi danışmanlık yapıyor bütün yazım çizim yazım üstünde kendi yazıyor bütün şirketlerde de ha işte bir şey öğrendi diye o daha fazla prim çok iyi biliyor diye

Eren Sonbay : Böyle oluyor. Yani bak ben sana ben sana çok açık bir prim veriyorum. Ben başka yerleri bilemem adaleti bilmem neyi ama Rekabetten öğrenmek istediğiniz bir şey olursa Müfit abine git, burdan da (Danıştay'ı kastediyor) ben elimden geleni yaparım. Sen benim kız kardeşimsin.

Av. Safiye : İnan yani hiç sen olmasan

Eren Sonbay : Ben sana bir şey söyleyeyim, ben sana bir şey söyleyeyim ben bu işten hiç gocunmam niye gocunmam biliyor musun

Av. Safiye : Biliyorum, biliyorum

Eren Sonbay : Herkes biliyor beni

Av. Safiye : Evet, evet

Eren Sonbay : Rüştümü ispat etmişim ben burada (Danıştay'ı kastediyor) Şunu söyleyim sana umrum olmaz şunu söyleyeyim sana umrum olmaz yani

Av. Safiye : Şöyle

Eren Sonbay : Umrum olmaz çünkü yani bunu benim ya dostluk adına yapmışımdır ya bir söz vardır

Av. Safiye : Söz vardır

Eren Sonbay: Bu minvalde yapmışımdır, benim hayatım ortada çapım ortada ben zaten çok daha fazlasını elde edebilecekken benim ya onu bırak bak ben sana bir şey söyleyeyim şaşar kalırsın yani çok özel ama bu aramızda yani o kadar özel

Av. Safiye : Biliyorum Eren ablam benim

Eren Sonbay : Bak geçen gün görüşmeye geldiler ve çok ciddi bir olayları var ...
KAYNAK: HABERVAKTİM