23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı her yerde olduğu gibi Gaziantep'te de kutlandı. Ancak protokol tribünündeki 'ağır misafirlere' çay kahve servisi yamaları için iki öğrencinin çalıştırılması günün anlam ve önemine hiç de uygun düşmedi.
Yaşıtları bayram etkinliklerini izlerken, iki öğrenci protokole içecek siparişi yetiştirmeye çalışıyordu