Photoshop Tips - Create a Vignette Effect photo photo Komik Anlar Örümcek ağacı!    Amber palace, jaipur golden palace, bangkok grand palace, bangkok Floating market, Bangkok Nepali smiles, kathmandu travel Budhist prayer tomb, Tibet travel A view of Kathmandu, nepal travel Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleri Dünyanın en ilginç masa üstü tepeleri-resimleriWillow tree with trunk and leaves Two tiny snails on a brick wall Two snail's having sexual intercourse. two dead birds in road wpe935f662.jpg Leewardside.jpg Teasle.jpg Tracks.jpg Gutterpress!.jpg RHdownabit!.jpg Image:Petermann_Island.jpg Image:Antarctica  Seattle to McMurdo.jpg Image:Antarctica Trip 2001 cold.jpg Image:Antarctica Trip 2001 archway.jpg TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı  TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı TEM'in ankara-istanbul yönü 3 saat kapandı      İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri İshakpaşa Sarayından kartpostallık görüntüler-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abant beyaza büründü-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri Abdullah Gül Dolmabahçede-resimleri  Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri News image Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Avrupa kara teslim-resimleri Rüyaları gerçeğe dönüştü-resimleri         

31 Mart 2011 Perşembe

Konuk Evi’nde tecavüz skandalı

TEK KELİMEYLE YAZIKLAR OLSUN!...ALLAH CEZANIZI VERSİN

CHP’li Silivri Belediyesi’ne bağlı Çanta Gökhan Kurtulmuş Konuk Evi tecavüz skandalıyla çalkalanıyor.


Konuk Evi Müdürü Asım İnsel’i, Konuk Evi çalışanlarından 41 yaşındaki M.A.’ya tecavüz ettiği gerekçesiyle tutuklandı. Tecavüzle suçlanan Asım İnsel’in gelini olan Silivri Belediyesi’nin Engelli ve Yaşlı Koordinasyon Merkezi Sorumlusu Evrim İnsel ise görevden alındı.

HALİL CÖMERT - İSTANBUL- Silivri Belediyesi’ne bağlı olan Çanta Gökhan Kurtulmuş Konuk Evi, tecavüz skandalı ile sarsıldı. Konuk Evi Müdürü Asım İnsel, Konuk Evi’nde çalışan M.A. adlı 41 yaşındaki engelli kadına tecavüz ettiği gerekçesiyle gözaltına alınıp tutuklandı. Tecavüz skandalı çok önce yaşanmasına rağmen, cinsel saldırıya uğrayan M.A., tehditlere rağmen başından geçenleri Silivri Belediye Başkanı’na anlatmak istemesi üzerine üç çocuğuyla birlikte sokağa atılınca olay patlak verdi.

“HUZUREVİNİ MEZAR ETTİLER”

Her şey, Silivri Belediyesi’nde Engelli ve Yaşlı Koordinasyon Merkezi Sorumlusu Evrim İnsel’in, kayınpederi olan Asım İnsel’in Çanta Gökhan Kurtulmuş Konuk Evi’ne Müdür olarak atanmasıyla başladı. Asım İnsel’in alkol alışkanlığı olduğu ve Konuk Evi’ndeki yaşlılara küfür ve hakaretler ettiği belirtiliyor. Tecavüze uğradıktan sonra sokağa atıldığını söyleyen 41 yaşındaki M.A., “Ben yıllardır bu Konuk Evi’nde çalışıyordum. Kolum sakat. Engelli bir kızım ve iki çocuğum daha var. Onlara bakmak zorundayım. Evrim İnsel göreve geldikten sonra kayınpederini bu Konuk Evi’ne Müdür yaptı. O da bana bu Konuk Evi’ni mezar etti” dedi. Asım İnsel’in Müdür olarak Konuk Evi’nde görevlendirilmesinden kısa bir süre sonra kendisini rahatsız etmeye başladığını belirten M.A., “Konuk Evi’nde çocuklarımla beraber kalıyordum. Asım İnsel beni sık sık taciz ediyor ve benimle ilişkiye girmek istiyordu. İtiraz ettiğim için işten attırmakla tehdit ediyordu. ‘Belediye başkanına söylerim’ dediğimde ise ‘Kendini üç çocuğunla kapının önünde bulursun’ şeklinde tehdit ediliyordum” diye dert yandı.

“GECENİN BİR YARISI İÇKİ İÇİP

KAPIMA DAYANIYORDU”

Asım İnsel’in bir gece içkili bir şekilde kapısına dayandığını gözyaşları içinde anlatan M.A., “Gecenin bir yarıları ‘Kalk çay yap, kahve yap’ diye kapıma geliyordu. Bir gece de seslendi bana. Bana çok hasta olduğunu söyleyip, benden su istedi. Hasta sanıp su götürdüm. Kapıdan suyu uzatırken kolumdan tuttu, zorla çekti beni içeriye. Alt katta yaşlılar kalıyor bağırsam duyarlar. Ben ittirdim onu, kapıyı üzerinden çektim kaçtım. Fırlayınca mutfağa doğru kaçtım. Peşimden mutfağa geldi. Belediye başkanına anlatacağımı söyleyince 2 ay rahatsız etmedi. Sonra geçen bana saldırdı mutfakta. Zorla benimle ilişkiye girdi. Fenalaştım. Ondan sonra ben sinir krizi geçirdim. Hastaneye yattım” dedi.

Tecavüz olayının kameraya alndığını ve kendisinin “Tecavüzü anlatırsan kafanı kopartırız” şeklinde tehdit edildiğini belirten M.A, hastaneden çıkıp Konuk Evi’ne geldikten sonra da olayı anlatmaması için tehditler almaya devam ettiğini belirtti. M.A., tehditlere aldırmayıp başından geçenleri Silivri Belediye Başkan Yardımcısı Elif Bilici’ye anlattığını ancak onun da kendisini tehdit ettiğini söyledi.

“GECE YARISI ÇOCUKLARIMLA

SOKAĞA ATTILAR”

Silivri Belediye Başkanı ile de görüşmek istemesine rağmen bir türlü görüştürülmediğini ifade eden M.A., “Ben işten atıldım. 3 aylık maaşım var orada. Onu da vermediler. Gecenin bir yarısı tutup kolumdan sokağa attılar üç çocuğumla. Ben burada inşaatta yattım çocuklarımla... Kızıma ilaç almam gerekiyordu onu bile alamadım. Beni mahfettiler. Elif başkana yalvardım. Beni dinlemediler bile. Hâlâ Evrim İnsel ile Ahmet İnsel beni tehdit ediyor. Görüntülerin var diyorlar, seni öldürürüz diyorlar.”

TACİZCİ MÜDÜR CEZAVİNE, GELİNİ DE AÇIĞA ALINDI

Konuk Evi’ndeki tecavüz skandalının duyulmasının ardından Aileden Sorumlu Devlet Bakanlığı, Silivri Kaymakamlığı ve Cumhuriyet Başsavcılığı üç koldan soruşturma başlattı. Silivri Cumhuriyet Savcılığı; Silivri Belediyesi Engelli ve Yaşlı Koordinasyon Merkezi Sorumlusu Evrim İnsel ile Ahmet İnsel, M.A.’ya tecavüz ettiği iddia ettiği söylenen Asım İnsel ile yine olaya adı karışan Mehmet İnsel’i gözaltına aldı. Savcılıktaki ifadelerinin ardından önceki gece nöbetçi mahkemeye sevk edilen zanlılardan tecavüzle suçlanan Konuk Evi Müdürü Asım İnsal tutuklanarak cezaevine gönderildi. Diğer zanlılar ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest kaldı. Devlet memuru olan ve Silivri Belediyesi’nde Yaşlı Koordinasyon Merkezi’nin başında bulunan Evrim İnsel’in ise açığa alındığı öğrenildi.